Könnyíts a terheiden egy virtuális asszisztenssel!
A virtuális asszisztens (rövidítve VA) egy gyűjtőfogalom, amit azokra a képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból, általában otthonról, home office-ból segítenek a vállalkozásoknak, támogatják azok működését. A cégek számára azért előnyös ez a konstrukció, mert akár heti egy órára is igénybe vehetik a VA szolgáltatásait, így költséghatékonyabb megoldást jelent számukra, mint egy munkatárs alkalmazása.
A teljesség igénye nélkül segíthetnek a vállalkozásodnak rendbe tenni az elhatalmasodó irathalmazt, rendszerezni, megválaszolni az e-maileket, elláthatja a cég ügyfélszolgálati feladatait akár telefonon, akár e-mailben, kezelheti a közösségi média felületeit, webshopok és weboldalak tartalmi karbantartását végezhetik. Kezelhetik a naptáradat, megszervezhetik az utazásokat, találkozókat, visszajelzéseket gyűjthetnek az ügyfelektől, adatokat gyűjthetnek, szerződéseket készíthetnek elő, hideghívásokat bonyolíthatnak.
A virtuális asszisztensek feladatai nagyban függnek attól, hogy mire specializálódtak és milyen igényeket támasztanak az ügyfeleik. Egyes VA-k csak egy adott területen nyújtanak szolgáltatást, míg mások többféle feladatot is ellátnak.
A virtuális asszisztensek szerves részét képezték Tim Ferris 4 órás munkahét című 2007-es bestsellerének is, amiben az író arról ír, hogy virtuális asszisztenseket vett fel, hogy azok kezeljék leveleit, fizessék számláit és vezessék cége egy részét.
A virtuális asszisztensek szabadúszó, egyéni vállalkozók, akik szerződéses kapcsolatban állnak ügyfeleikkel. A saját vállalkozásuk adózásáért saját maguk felelnek, vagyis az ügyfélnek nincs gondja a munkabérre, járulékokra, a munkaviszonnyal járó egyéb kihívásokra. A virtuális asszisztens egyszerre több ügyfelet is kiszolgálhat, feladatait elláthatja havibérben, órabérben, de akár projektalapon is. Ez kettőtök megállapodásától függ mindig.
Az elmúlt években egyre népszerűbb szakma magával hozta azt is, hogy nagyon sok VA közül válogathatunk ma már. Azonban nem biztos, hogy mindenki megfelelő a mi számunkra is. Egyrészt, mert sokan közülük szakosodnak, másrészt sokan csak ideig-óráig próbálkoznak a piacon, de mivel ez is csak egy vállalkozás, nem árt hozzá a kitartás és a valódi tudás is. Épp ezért összeállításunkban bemutatunk nektek néhány olyan hölgyet, akik már kiállták az idő próbáját, velük bátran felvehetitek a kapcsolatot!
Pécsi Renáta
Virtuális asszisztensként 2020 óta segítem a vállalkozásokat, hogy hatékonyabban működjenek. Szolgáltatásaim között szerepel az adminisztráció (számlázás, dokumentációkezelés, naptármenedzsment), az ügyfélszolgálat (telefonos és e-mailes ügyintézés, reklamációkezelés), valamint webáruházak támogatása és beszerzési feladatok. Emellett GDPR-kompatibilis marketingcímlisták értékesítését is biztosítom, önállóan vagy call center csomagjaim részeként. Bízd rám a feladatokat, hogy Te a növekedésre koncentrálhass!
Teleki Tímea
Teleki Timi vagyok, vállalkozástámogató – virtuális asszisztens. Végzettségemet tekintve közgazdász, mérlegképes könyvelő és HR-szervező. Munkavállalóként dolgoztam könyvelőként, HR-menedzserként, majd irodavezetőként. Utóbbiban találtam rá önmagamra, arra, miben tudok igazán kiteljesedni. Sokáig kerestem az utam. Amikor irodavezetőként “rám szakadt minden”, én lubickoltam a feladatokban és imádtam a változatosságot, azt, hogy “megkaphattam mindent egyszerre”. Majd tudtam, hogy mindebben jó vagyok ès már nemcsak egy cégnek szeretnék segíteni, hanem amennyinek csak időm engedi. Így lettem virtuális asszisztens. Szolgáltatásaim között szerepel pénzügyi támogatás, social média marketing, HR, illetve sales támogatás. Amennyiben szeretnél velem dolgozni, nézz be hozzám!
Halasi Nóra
15 évig dolgoztam irodavezető pozícióban, imádtam a sokrétű feladatokat ellátni. Megérett bennem a gondolat, hogy nemcsak egy vállalkozásnak lehetnék hasznára, hanem amennyinek csak lehetséges. Online ügyfélszolgálatos ügyintézések, kimenő számlázás, bejövő számlakezelés, netes kutatás/információkeresés, dokumentum szerkesztés feladatokban érzem igazán otthonosan magam, de mindenféle adminisztrációs feladatot szívesen végzek, szeretek és tudok rendszerben gondolkodni. Jelenleg mérlegképes könyvelő tanfolyamot végzek, ezzel tovább szélesítve a palettát. A hozzám forduló magánszemélyek problémáinak megoldásában is szívesen segítek.
Gajdácsiné Vadászi Anett
Gajdácsiné Vadászi Anett vagyok, közgazdász (pénzügy és számvitel), mérlegképes könyvelő, jelenleg pedig mester diplomám megszerzésén dolgozom MBA szakon. Virtuális asszisztensi vállalkozásom létrehozásának célja az volt, hogy eddigi tapasztalataim, és tudásom minél szélesebb körben kamatoztathassam. Több mint 5 éves szakmai tapasztalatom van teljes körű vállalkozói könyvelésben, de úgy éreztem ettől az én szakmám sokkal többet adhat, és segíthet a vállalkozásoknak hatékonyabb működésük elérésében.
Fő profilom a pénzügyi tanácsadás, és pénzügyi szolgáltatások nyújtása. További szolgáltatásaim: adminisztráció, menedzseri feladatok, HR, közösségi média menedzsment.
Amennyiben felkeltettem érdeklődésed, látogass el Facebook- vagy Instagram-oldalamra, és keress bizalommal a megadott elérhetőségeim bármelyikén!
Ugrai M. Csilla
Ugrai M. Csilla vagyok, kreatív marketingkivitelező és virtuális asszisztens. A gyerkőcökkel itthon töltött évek alatt próbáltam plusz munkát keresni, de sokszor futottam bele sikertelen keresésbe, mígnem egyszer véletlenül találkoztam egy gyönyörű képpel, ami annyira magával ragadott, hogy elkezdtem ebbe az irányba online tanulni. Majd 2014-ben a WordPress-weboldalak építése felé vettem az irányt, mert annyira bonyolultnak látszott, kihívásnak éreztem, így megtettem az első lépéseket, és azóta is imádom. Ezt követte több tanfolyam is, hogy a szakmai tudásom minél jobban fejlesszem, ezzel segítve a hozzám forduló érdeklődőknek.
Mára már egy régi álmomból valóság lett: Marketingkivitelezőként landing page és hírlevélküldő-rendszerek építésével azoknak a vállalkozóknak segítek, akik úgy látják, hogy egy automatizálható, működő, vevőszerző rendszerrel több időt felszabadítva még hatékonyabban tudnának eljutni az emberekhez, így tovább nőhetne a bevételük.
Virtuális asszisztensként az online térben lévő feladatok elvégzésében nyújtok segítséget azoknak, akik azt érzik: „a fejem búbjáig vagyok a munkában, és ha 100 óra lenne egy nap, az sem lenne elég.” Ha bemutatkozásom felkeltette az érdeklődésed, várlak szeretettel a weboldalamon.
Kalincsák Diána
Online vállalkozástámogató és virtuális jogi asszisztensként fő célom – projektmenedzseri, igazgatásszervezői és mediátori végzettséggel -, hogy egyéni ügyvédeknek, kisebb ügyvédi irodáknak, illetve pályázatíróknak a munkáját támogassam távolról, akár rendszeresen, akár időszakosan. Korábbi munkáim során titkársági és pénzügyi feladatokat is elláttam, így bármely más mikro- és kisvállalkozásnak is a segítségére lehetek, aki feladatokat delegálna, ezzel is mentesítve őket a napi rutin feladatok alól.
Ádámné Rácz Éva
Voltam köztisztviselő, dolgoztam könyvelő irodában, majd több vállalatnál vezettem irodát, 20 éve vakon gépelek. Vállalkozó családba születtem és a fenti kitérők után felismertem, hogy ez lesz az én utam is. Hamar átlátom a vállalkozások profilját. Imádom a papírmunkát, a szervezést, a tervezést, az adminisztrációt, a logisztikát.
Olyan, elsősorban építőipari, ingatlanüzemeltetéssel, munkavédelemmel foglalkozó vagy webshopokat működtető vállalkozók mindennapjait segítem, akik felismerték, hogy az adminisztratív feladatok kiszervezésével a bevételszerzésre fókuszálhatnak.
Barics Tímea
Barics Tímea vagyok, több mint 20 éves pénzügyi tapasztalatot tudhatok magam mögött (bankfiók vezető, egyéb pénzügyi vezető). Munkám során számos olyan online tapasztalattal gazdagodtam, melyekben a hatékonyságot, precizitást, gyorsaságot tartottam a legfontosabb szempontnak.
Virtuális asszisztensként azon dolgozom, hogy cégvezetőknek, tulajdonosoknak, magánszemélyeknek segítsem a mindennapjait. Szolgáltatásaim között szerepel weboldalak kezelése, adminisztrációs feladatok elvégzése, számlázás, hivatali ügyintézés, ügyfélkapcsolatok támogatása.
Örömmel tölt el, hogy vállalkozásommal azt a munkát végezhetem, amiben a legjobb vagyok és amit a legjobban szeretek.
Kovács Viktória
Kovács Viktória vagyok, virtuális asszisztens. Több mint 15 éves adminisztratív tapasztalattal segítek csökkenteni terheit, hogy több szabadideje maradjon! Főként webshopokkal dolgozom, a tervezéstől és építéstől kezdve a kivitelezésen és karbantartáson át, beleértve a termékfeltöltést és grafikai munkákat is. Célom, hogy megkönnyítsem a vállalkozásod működését, és segítsem a hatékony fejlődését. Több mint 50.000 termék és több felépített webshop áll a hátam mögött. De persze, az alap VA feladatokat sem hanyagolom, mint a socal média vagy az adminisztrációs feladatok.. Keress bizalommal!
Ignácz Hajni
Ignácz Hajni vagyok, online vállalkozástámogató. 2022-ben, 10 év asszisztensi tapasztalattal a hátam mögött indítottam el virtuális asszisztens vállalkozásomat. Környezettudományi diplomával és tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezem, munkavállalóként pedig multinacionális cégeknél és kisebb vállalkozásoknál is bizonyítottam, itthon és külföldön egyaránt. Folyamatosan fejlesztem magam a marketing és AI területén, hogy ügyfeleim számára mindig naprakész, hatékony és innovatív megoldásokat kínáljak. Rugalmas és precíz asszisztensként garantálom, hogy hatékonyan támogatom vállalkozásod online marketingjét, nemzetközi kommunikációját, ügyfélszolgálatát és adminisztrációját, hogy Te a növekedésre fókuszálhass.
Benked Anett
Benked Anett vagyok, 2021 óta virtuális asszisztensként segítem vállalkozások mindennapjait gördülékenyebbé tenni. Munkatapasztalataimra építve elsősorban adminisztráció vezetésével foglalkozom, de szívesen vállalom kulcsszókutatás elvégzését, WordPress-weboldalak létrehozását, tartalomfeltöltését, valamint legkedvesebb tevékenységemet: különböző kreatív anyagok elkészítését is. Sok terület érdekel, igyekszem folyamatosan képezni magam, hogy a lehető legprofesszionálisabb módon végezhessem a munkám.